Poradnik wakacyjnego Janusza

Kiepskie first minute od Rainbow

Wczoraj weszła oferta first minute od Rainbow. Nie zapomnieli się tym pochwalić, gdzie tylko się dało. Wszedł więc na Rainbow i Janusz, żeby wyszukać jakieś hiciory i co? I WIELKIE NIC.

Czy first minute od Rainbow to jakiś kiepski żart?

Bardzo skromna oferta first minute od Rainbow

Na swoim facebooku chwalą się ofertą first minute od Rainbow, rabaty dla dzieci, dla drugiej osoby, można wyczytać całą masę korzyści, która się otrzyma korzystając z przedsprzedaży. Tylko dlaczego fajnych ofert, tyle co kot napłakał. Kto kupi Grecję 7 dni w maju przyszłego roku za 1700 zł? Majorka za ponad 2000 zł na first minute? Śmiechu warte. Do tego mały wybór hoteli i destynacji, oj szału nie ma.

Jednak trafiła się jedna powiedzmy perełka. Korfu za 1565 zł/os na 15 dni. All inclusive, wszystko w cenie, hotel *** dosyć ładnie położony, przełom maj / czerwiec. Janusz zajarał się 15 dniami wakacji za 1500 zł, więc zanim sobie wszystko przemyślał, złożył rezerwację – żeby ktoś mu tego nie sprzątnął sprzed nosa. Rezerwacja ważna 3 dni, elegancko przyszedł mail z potwierdzeniem, więc super, można się na spokojnie zastanowić, czy to dobry pomysł.

Mija kilka godzin i przychodzi mail z wielce znaczącym tytułem: BŁĄD SYSTEMU.

A w mailu taka oto informacja:

Szanowni Państwo,
informujemy, że w wyniku błędu systemu źle prezentowała się cena w hotelu XXX – w związku z tym wszystkie rezerwacje wstępne będą automatycznie anulowane.

Czyli z wyjazdu nici…

Czy komuś jeszcze odwołano rezerwacje? Chyba wszystkim…

Janusz z ciekawości wchodzi na facebooka, na profil Rainbow i okazuje się, że nie tylko on dostał takiego maila i nie tylko jego rezerwacja została anulowana. Można sobie poczytać wiele komentarzy ludzi, którzy czują się oszukani. Wycieczki, które zarezerwowali są odwołane, a do tego teraz podrożały nawet o 2000 zł. Tak się po prostu nie robi. Człowiek zakłada rezerwację, podaje swoje dane, robi przelew, tylko po to, by teraz się bujać z reklamacjami.

Wszystko można zrozumieć, że wczoraj mieli bajzel na stronie, że jakieś błędy itd. Ale po co chwalić się super ofertą first minute, wypuścić oferty, które zostaną zarezerwowane przez wiele osób, po to, żeby potem wysłać do wszystkich maila, że to był błąd systemu?

Czy cała ta oferta first minute od Rainbow to jedno wielkie oszustwo?

Jeśli zadzwoni się na infolinię Rainbow, to w zasadzie nikt nie chce udzielić żadnych wyjaśnień, ewentualnie można się dowiedzieć, że rezerwacja została złożona w zbyt niskiej cenie. Żeby było ciekawiej reklamacji nie można złożyć oczywiście na infolinii, a tylko listownie – procedury…

Na czym ma polegać oszczędność na first minute, skoro rezerwujemy wycieczkę prawie rok wcześniej w jakiejś kosmicznej cenie?

Dlaczego Rainbow traktuje w ten sposób ludzi?

W ocenie Janusza oferta first minute od Rainbow to po prostu porażka, prawie nie ma w czym wybierać. A to, że wycieczki są odwoływane po dokonaniu rezerwacji u większości osób jest po prostu karygodne.

Jeśli tak Rainbow chce przekonać ludzi do korzystania z ofert first minute… Janusz życzy mu powodzenia. Nie tędy droga!

Czy Wam też odwołali rezerwację? Czy czujecie się oszukani? Napiszcie koniecznie w komentarzach, nie pozwólmy im tak traktować ludzi!

Zachęcamy także do dołączenia do naszego fanpage’a na facebooku, aby być na bieżąco z naszymi postami.

Zapraszamy również do zakładki Janusz poleca, gdzie Janusz prezentuje wyszukane przez siebie wakacyjne hiciory.

Kiepskie first minute od Rainbow
Ocena: 5 z: 6

10 Comments

  1. Ala

    Np grecja za 2 osoby dorosle taniej za osobe o ok 50 zl niz 2 doroslych plus dziecko. W dodatku napisana cena za8 12 i 15 dni i najtansze te 15. A np chorwacja studio kupione dopiero kolo maja na czerwiec plus vouchery na 90 ojro za 3 osoby po 100zl od lba a teraz 1500zl od osoby. Kpiny panie kpiny

    Reply
  2. ROsiak Miroslaw

    dla mnie to jest zwykle oszustwo, zarezerwowalem wczasy w portugalii pojechalem zaplacic a przedstawiciel biura powiedzial ze oferta w tej cenie jest nieaktualna.Rezerwacje moze potwierdzic ale po wyzszej cenie.Mailem dostalem umowe okolo 2000 tansza.

    Reply
  3. Kaśka

    Co to za głupkowata strona, nastawiona na sensację i chyba faktycznie dla Januszy. Sorry, ja zarezerwowałam swój wyjazd w normalnym trybie, za podaną kasę. Widocznie był jakiś błąd systemu, tak jak z resztą napisane, ktoś źle wpisał kwotę no i niestety. Poza tym jak sądzę, mail z informacją że to błąd przyszedł po dokonaniu rezerwacji wstępnej. Nie róbcie z igły widły.

    Reply
    1. admin Author

      Ty zarezerwowałaś normalnie, ale wiele osób nie. Co więcej zapłacili, a potem odwołali im wycieczkę i podwyższyli cenę. Poczytaj sobie komentarze na facebook-u Rainbow, o ile już wszystkich nie skasowali. Cały szkopuł w tym, że maile przyszły po zrobieniu rezerwacji stałej, czyli po zrobieniu opłaty.
      Tutaj też o tym piszą: http://www.all-inclusive.com.pl/najnowsze-wiadomosci/11875-czy-first-minute-od-rainbow-to-kiepski-%C5%BCart
      Polecam przejrzeć całą stronę, zanim stwierdzi się, że jest głupkowata. Jeśli zarezerwowałaś swój wyjazd i wszystko jest ok, gratulacje i koniec tematu. Cały ten artykuł ma służyć temu, żeby ludzie byli ostrożni i nie spieszyli się z opłatą.

      Reply
  4. Marian

    Zakynthos taniej o 200 zł na osobie, rok wcześniej 🙂 🙂 🙂 w porównaniu do oferty z zeszłego roku ta sama wycieczka jest droższa o 1000 zł. To ja podziękuję.

    Reply

Dodaj komentarz